Jak vypadá typický klient nových bank?

Na tuzemském trhu působí od loňského roku dvě nové banky, zároveň se jedna banka přejmenovala. Zajímalo nás, jak vypadá typický klient Zuno bank a Equa bank.

Náš klient je jako doma na internetu, zařizuje si přes něj jak zábavu, dovolenou, tak i finance. Jsou to většinou obyvatelé větších měst, s vyšším vzděláním, a věková hranice je hodně rozmanitá a to od studentů až po důchodce, řekla Pavla Renčínová, PR manager Zuno bank.

Podobnou cílovou skupinu má i Equa bank, která do loňského léta působila v ČR pod názvem Banco Popolare. Ta podle Kateřiny Pospíšilové z tiskového oddělení této banky cílí na lidi, kteří jsou dlouhodobě nespokojeni se svojí bankou a rozhodnou se přejít jinam, kde jsou levnější služby a lepší výnosy.

Naší cílovou skupinou jsou obecně klienti věkové kategorie 25 let a více. Jsou to lidé, kteří aktivně vyhledávají informace o bankovních produktech, ohlížejí se na kvalitu a cenu služeb a běžně také používají k obsluze svých financí internetové bankovnictví. V naší nabídce běžných i spořicích účtů nechybí nic z toho, co běžný klient potřebuje, sdělila finančnímu serveru investia.cz Kateřina Pospíšilová, PR & Internal Communications Manager z Equa bank.

Přihlaste se k odběru novinek